Campania ”Câștiguri Adevărate” are în spate un proiect cu adevărat emoționant lansat de către operatorul online Unibet, ce îl are pe Cosmin Natanticu drept ambasadaor. Aceasta nouă campanie promovează valorile relațiilor autentice și timpul prețios ce ar trebui petrecut alături de persoanele dragi, în perioada sărbătorilor de iarnă.
Cosmin și Eliza Natanticu își doresc să aducă o atmosferă caldă de sărbători cu ajutorul acestei inițiative lansate de către cei de la Unibet. Sloganul acestei campanii este:
„Câștigurile adevărate sunt deja lângă tine: familia și prietenii”
Campania a fost lansată pe mai multe platforme, de la canale digitale, la rețele de socializare și TV. Este promovată o cumpătare în joc, mai ales în preajma sărbătorilor.
”Câștiguri Adevărate” – un mesaj cald de sărbători
Pe lângă Cosmin și Eliza Natanticu, în centrul campaniei ”Câștiguri Adevărate” se numără întreaga lor gașcă de prieteni, dar și echipa operatorului online Unibet. În spotul afișat la TV se pot observa momentele emoționante prin care relațiile cu oamenii dragi reprezintă adevăratul câștig. Cosmin Natanticu a declarat:
„Mesajul acestei campanii este o reamintire pentru noi toți că adevărata valoare vine din relațiile pe care le construim. Bucuria sărbătorilor vine din momentele petrecute alături de cei care contează cel mai mult. Sunt onorat să fac parte din această inițiativă care pune accent pe emoție și echilibru.”
De asemenea, Bogdan Sonea – Marketing Manager la Unibet România – a ținut să adauge și el câteva lucruri:
“Prin campania “Câștiguri Adevărate”, reafirmăm angajamentul nostru de a sprijini o experiență de joc echilibrată și de a pune responsabilitatea în centrul obiectivelor noastre. Ne dorim ca Unibet să fie un exemplu de urmat atât pentru alte companii din industrie, cât și pentru jucători. Industria jocurilor de noroc are nevoie de exemple pozitive și inițiative proactive care să protejeze jucătorii, să încurajeze un comportament responsabil și să contribuie la un mediu de joc mai sănătos pentru toată lumea.
Responsabilitatea este un angajament serios și fundamental pentru noi. Ne revine datoria să arătăm că jocurile de noroc pot fi integrate într-un stil de viață echilibrat.”
Kindred Group – compania de care aparține Unibet – a făcut noi pași spre susținerea Jocului Responsabil, investind la finalul anului trecut în tehnologie.
Cine este Kindred Group? Inițiativa ”Împreună spre Zero”
Kindred Group reprezintă primul operator de jocuri de noroc ce are un obiectiv foarte îndrăzneț – 0% din venituri să provină din conturile jucătorilor ce au comportamente problematice. Scopul acestei campanii lansată în 2021 este acela da a aduce un plus de responsabilitate printre amatorii jocurilor de noroc.
Compania încearcă să utilizeze un sistem de ultimă oră, cu tehnologii inovatoare, ce pot monitoriza constasnt progresul obiectivului. De asemenea, public sunt raportate trimestrial toate cifrele și îmbunătățirile. Conform ultimelor date ale trimestrului 3 din 2024, procentul a ajuns la 3.2%.
URMĂREȘTE-NE PE